Dostávejte
informace z našeho webu
prostřednictvím SMS a e-mailů
PROČ SE MĚNÍ ZPŮSOB OZNAMOVÁNÍ?
Stále více zákazníků volá po moderních způsobech oznamování a využívání digitálních technologií.
U stávajícího systému výlepů letáků jsme se potýkali s plošnými zákazy výlepů, stížnostmi na nečitelnost či nevhodné umístění apod.
JAK SE ZÁKAZNÍK O ODSTÁVCE DOZVÍ?
individuálně e-mailem nebo SMS
na internetových stránkách ČEZ DISTRIBUCE
na úřední desce, příp. dalšími způsoby v místě obvyklými
(veřejný rozhlas, sociální sítě, SMS info kanál apod.)
JAK A KDE SE MŮŽE ZÁKAZNÍK ZAREGISTROVAT, ABY DOSTÁVAL UPOZORNĚNÍ
E-MAILEM NEBO SMS?
Detailní návod najdete na samostatném listu brožury. Zákazník bude potřebovat datum narození nebo IČO a EAN kód, který najde na vyúčtování za elektřinu. Pak už jen navštíví ČEZ REGISTRACE, kde si zaregistruje, popř. zkontroluje kontaktní údaje pro zasílání upozornění a je hotovo.
VÝHODY REGISTRACE PRO ZÁKAZNÍKA
o plánované odstávce se dozví včas, i když se na dané adrese pravidelně nezdržuje
bude neprodleně informován i o případném zrušení odstávky
získá informace o předpokládané době obnovení dodávek při poruše
ročně uspoříme 4 000 kg papíru, to je přibližně 10 stromů a za pár let tak společně ušetříme celý les
PROČ SE MUSÍ ZÁKAZNÍK REGISTROVAT?
Při připojení odběrného místa zákazník nemusel uvést své kontaktní údaje nebo údaje již nemusí být aktuální. Proto je lepší si aktuální e-mailovou adresu i telefonní číslo nově nastavit či zkontrolovat, zákazník tak bude mít jistotu, že informace obdrží včas.
Městský úřad Brušperk
K Náměstí 22
739 44 Brušperk
Tel: 591 144 451
E-mail:
urad@brusperk-mesto.cz
IČ: 00296538
DIČ: CZ00296538
Č. účtu: 190526977/0300
Datová schránka: 37cbe8h
Divoké husy na odletu - konec i babímu létu.
Září hrozny sbírá.